Борисівська                 загальноосвітня школа І ступеня
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Батьківські права та обов’язки в Україні, 
їх конституційний характер



Відповідальність батьків за розвиток дитини у сім’ї 
Стаття 59 Закону України
«Про освіту»

передбачає:


  • Рівну відповідальність кожного з батьків за виховання, навчання і розвиток дитини;
  • Постійну турботу батьків та осіб, що їх замінюють, про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створення належних умов для розвитку їхприродних здібностей;
  • Повагу до гідності дитини, виховання працелюбності, почуття доброти, милосердя, шанобливого ставлення до держави, до рідної мови, сім’ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;
  • Сприяння здобуттю дітьми освіти у закладах освіти або забезпечення повноцінної домашньої освіти відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;
  • Виховання поваги до законів, прав, основних свобод людини.
        
Десять кроків, щоб стати кращими батьками!
 
Поради американського психолога доктора Віктора Клайна
  • Не марнуйте часу дитини.
У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Отже, подбайте, щоб життя дитини не було нудним, одноманітним, безрадісним. Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку.
  • Формуйте самоповагу.
Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним під час вибору друзів, у сім'ї. Висока самооцінка додає сміливості, впевненості, вміння ризикувати. Діти повинні усвідомлювати, що успіх і майбутній добробут залежать від них самих.
  • Навчіть дитину спілкуватися.
Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків, приязне ставлення до навколишніх, зовнішня привабливість (одяг, манери), можливість спостерігати правильне соціальне спілкування (поведінка батьків, учителів), висока самооцінка, достатній запас слів, вміння підтримувати розмову.
  • Пильнуйте, щоб дитина не стала телеманом.
Сидіння перед телевізором гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мови. Отже, з часом у дитини можуть виникнути ускладнення під час спілкування. Телемани швидше реагують, але миттєва реакція, позбавлена осмисленості, не завжди корисна.
  • Виховуйте відповідальність, порядність.
Потрібно не лише пояснювати, що добре, а що погано, а й закріплювати гарні навички, карати за негідні вчинки. За приклад має служити добра поведінка батьків.
  • Навчайте дитину шанувати сім'ю.
Добрі стосунки, любов і повага до сім'ї, виховують краще за будь-які лекції.
  • Подбайте про гарне оточення.
Якщо ви живете на соціально-психологічному смітнику, дітям важко буде вийти з нього. Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку людини. Тому уважно стежте, з ким дружать ваші діти, поцікавтесь репутацією школи, до якої вони ходять.
  • Будьте вимогливими.
Діти з почуттям власної гідності, високою самооцінкою, вмінням робити щось краще за інших виховуються в сім'ях з високими вимогами, та не будьте занадто жорстокими.
  • Привчайте дитину до праці.
Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий шлях дитини на успіх. Не слід сильно опікати своїх синів і дочок, нехай вони знають, що шлях до успіху нелегкий і тернистий.
  • Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.
Нехай вони все перепробують, нехай навчаться на власних помилках, звикають робити щось для інших. Якнайбільше слідкуйте за дітьми.

 

ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ

 

     Пожежа в школі завжди дуже небезпечна, бо там може одночасно перебувати велика кількість учнів. З огляду на це слід неухильно дотримуватися таких основних вимог пожежної безпеки: 

-у класах та навчальних кабінетах можна розміщувати лише вкрай необхідні для забезпечення навчально-виховного процесу (класних та позаурочних занять) меблі, прилади, моделі, речі, приладдя тощо, які мають зберігатись у шафах, на стелажах або на стаціонарно встановлених стояках; 

після закінчення занять усі пожежовибухонебезпечні речовини й матеріали мають бути прибрані з класів, кабінетів, майстерень у спеціально відведені та обладнані приміщення; 

-у навчальних закладах забороняється використання побутових електрокип'ятильників, прасок, інших електронагрівальних пристроїв за межами спеціально відведених та обладнаних приміщень; 

-не дозволяється обладнувати в будівлях діючих шкіл вибухопожежонебезпечні, пожежонебезпечні приміщення та склади, зокрема й на умовах оренди; 

усі роботи, пов'язані з імовірним виділенням токсичних або пожежовибухонебезпечних парів і газів, мають провадитися лише у витяжних шафах, обладнаних діючою вентиляцією; 

-користуватися витяжними шафами з розбитим склом або несправною вентиляцією, а також якщо в них зберігаються речовини, матеріали та устаткування, що не мають стосунку до виконуваних операцій, забороняється; 

-витяжні шафи, в яких провадяться роботи, пов'язані з імовірним виділенням токсичних або вибухопожежонебезпечних парів і газів, повинні мати верхні та нижні відсоси, а також бортики, котрі запобігають стіканню рідини на підлогу; 

-відпрацьовані легкозаймисті та горючі рідини слід збирати у спеціальну герметичну тару, яку наприкінці робочого дня видаляють із приміщення для регенерації або утилізації; 

-посудини, в яких провадилися роботи з легкозаймистими та горючими рідинами, після закінчення досліджень слід промити пожежобезпечним розчином. 

Пожежа в лабораторії зазвичай призводить до тяжких наслідків.

 

 
     Дедалі більше місця в нашому житті посідають комп'ютери. Важко уявити сучасну людину, яка не вміє користуватися персональним комп'ютером (ПК). Цього навчають і в школі. За своєю пожежонебезпекою комп'ютер не поступається телевізору. 

 

У комп'ютерних класах і навчальних кабінетах слід виконувати такі правила пожежної безпеки: 

-усі користувачі ПК до початку роботи мають пройти протипожежний інструктаж; 

-проходи до робочих місць маютьбути завширшки не менше 1,0 м; 

-після закінчення роботи в комп'ютерному класі та навчальному кабінеті всі електроприлади й електропроводка мають бути знеструмлені; 

-спостерігши несправності в електрообладнанні, які здатні спричинити іскріння, коротке замикання чи надлишкове нагрівання горючої ізоляції, слід негайно повідомити про це вчителя.

     Як відомо, крім періоду навчання, існують іще канікули, вихідні та святкові дні. В цей романтичний час приємно й цікаво відпочити в лісі, біля річки, в селі у родичів. Незрівнянна краса природи виховує найкраще в людині, а її плоди забезпечують наше існування. Водночас недбалі та необережні люди завдають природі найбільшої шкоди, стають винуватцями пожеж.

    

 

     Безжалісний вогонь може знищити величезні площі лісу, степову рослинність, середовище існування птахів і звірів. Унаслідок природних пожеж змінюється клімат, пересихають русла річок, порушується екологічний баланс. 

Відпочинок у природному середовищі рідко обходиться без багаття.  Неправильно розведене, залишене без нагляду, незагашене багаття часто-густо стає причиною лісової пожежі, гасіння якої потребує багато часу та великих зусиль.  

     Найбільша пожежна небезпека в лісостеповій зоні спостерігається під час жаркої сухої погоди. Але навіть наприкінці весни та на початку літа, коли на поверхні землі багато сухого торішнього листя й трави, вогонь може досить легко зайнятися. Безпосередньо в пожежонебезпечний період, про який нас сповіщають засоби масової інформації, краще утриматися від походів у ліс, розведення багать. У пожежонебез-печних місцях слід бути особливо обережними. Не можна розводити багаття коло дерев, горючих матеріалів, залишати їх без нагляду, покидати місця відпочинку, не впевнившись, що багаття цілковито загашене.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz