Фрагмент уроку «Іменнику, зазирни в сімейний альбом» Мартинюк Н.В. - Мої статті - Методичні матеріали - Борисівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Борисівська загальноосвітня школа I-II ступенів

П`ятниця, 17-03-24, 10.02.30

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Методичні матеріали | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Мої статті

Фрагмент уроку «Іменнику, зазирни в сімейний альбом» Мартинюк Н.В.

Мета:  узагальнити і систематизувати знання учнів про іменник як частину мови, його морфологічні ознаки, удосконалювати вміння, правильно вживати їх у мовленні;

розвивати навички зв'язного мовлення, творчі здібності, самостійність, спостережливість, уяву, збагачувати словниковий запас;

виховувавати шанобливе ставлення до людей старшого покоління, любов та повагу до

батьків.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів

 

Обладнання: збірки учнівських власних віршів, портфоліо учнівського дослідження «Моя сім'я».

 

Вислови до теми :

 

Слово мама! (Велике найкраще слово! ( Т.Г. Шевченко).

Материне серце щастя приверта. ( М.Гірник).

 Щасливий той, хто щасливий у себе вдома.(Лев Толстой).

Під сонцем тепло, а біля мами добре.(Народна творчість).

 

Берегти матір - значить піклуватись про чистоту джерела, з якого ти пив з першого свого подиху й житимеш до останньої миті життя: ти житимеш людиною й дивишся в очі інших людей, як людина лише остільки, оскільки ти назавжди залишаєшся сином своєї матері. (Сухомлинський).

Робота на уроці:

Без сім'ї немає щастя на землі

І. Активізація учнів до навчальної роботи:

 

- Подивіться мені в очі. Поглянемо один на одного, посміхнемося . Скажемо один одному гарні слова.

 

Доброго ранку,      сонечко ясне

 

Доброго ранку,     земле прекрасна,

 

Доброго ранку,      дерева квітучі,

 

Доброго ранку,       квіти пахучі,

 

Доброго ранку,       птахи галасливі,

 

Доброго ранку,       діти щасливі.

 

 

 

 

 

Для того , щоб справитись із завданням цього уроку, будемо працювати старанно, тож нині завдання на уроці такі:

 

Не просто слухати, а чути;

Не просто дивитися, а бачити;

Не просто відповідати, а міркувати;

Дружно й плідно працювати.

 

II Актуалізація опорних знань.

 

Сьогодні у нас незвичайний урок,

У світ фантазій зробимо ще один крок.

А з творчістю ми воює стрічались не раз,

І знову вона завітає до нас.

Це час міркувань, наполегливий час.

Цікаві завдання чекають на вас.

 

Пам'ятка - аутренінг.

 

Я - школяр

Я - школярка

Я - особистість творча

Я - думаю, замислююсь

Я - аналізую, висловлюю свої судження

Я - хочу все знати.

 

-Чи задумувались ви відкіль оті

У нашій мові злитки золоті?

Як намистинки, диво калинове –

Частини мови.

 

Мозковий штурм

 

(Бесіда, що систематизує морфологічні ознаки та синтаксичну роль іменника)

 

 

Іменини частин мови

Повелителька Морфологія дала такий наказ:

'Частини мови, ящ знають свої закднні правила поведінці, об'єднуйтесь у групи і придумайте собі назву"

 

Пояснювальний диктант

(Впізнай іменника)

Зібралися разом Життя, Розум, Добро, Сила, Земля, Любов, Мама, Батько, Дитина, Ім'я та інші друзі й почали радитись.

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: borysivk (13-04-28)
Переглядів: 325

Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу

Мої статті [13]

Архів записів

Наше опитування

Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 37

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0